BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 29, 2009

Malam ini...


ermm tetiba perut lapar.. aku pun turun bawah beli makan ... waktu ni si dia dah takder pi jumpa kawan kot ... ermmm .. apa pun dia tak bagitahu lah nak pi mana or wat lah .. ermm harap dia selamat dah ... dah beli makan terus terasa nak blogging lagi itu yg tulis jek ... time kuar n masuk bilik tadi housemate aku tu senyap jek .. mungkin sentap pasal broadband kot ... ermmmm entah lah ... si dia pun seakan akan menyalahkan kelakuan ku tempoh hari kan . jadi biarlah aku berdiam diri utk beberapa hari sebelum aku pulang ke johor bahru ...
sambil blog ni sambil makan ... abis keyboard terperecik kuah mee ni
huhuhu ... hanya itu yang mampu makan ... apa pun bersyukur .. aku harap last paper exam aku , aku dapat jawap .. doakan yek semua .. okeh lah tak boleh berikan tumpan lah nak makan nak blogging lagi huhuhuh
apa apa pun selamat malam semua ... apa pun aku tetap sedih dengan segala keadaan yang berlaku .... tapi apa kan daya doa sahaja lah ...



"Suatu saat akan tiba bila aku akan mengenangkan kisah lalu .. walaupun ia pahit tetapi tetap kutelan seperti manisan, kini tiba di saat akhir ini aku akan pulang bersama kenangan pahit yang mengguris benak ku walaupun itu bukan kesalahan ku tetapi ku redha dengan ketentuanMu buat temanku mohon maaf jika selama perhubungan kita terdapat kelompangan, kepada yang tersayang akan ku kenang jasa Mu walaupun aku pembawa masalah dan beban kepada diri mu, ampun dan maafkanlah segala kesalahan yang telah ku lakukan walaupun ku tahu Memohon maaf kepada mu hanya lah ucapan yang tidak bernilai, walaupun begitu aku akan tetap memohon kemaafan agar terlerai segalanya dan Tuhan sahaja yang mengetahui isi hati ku ."


sayang selalu

din

0 comments: