BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 28, 2009

Entah lah ......



Sejak smlm rasa moody aja.... mungkin pasal housemate nya pasal aku dan dia mcm nie... pasal broadbandnya pasal jek ... ermmm entah lah .. smlm pi gunting rambut tetiba jek hp berbunyi "mesej pak mesej" aku pun tengok lah tetiba housemate minta pinjam broadband yg aku sembunyikan .. then si dia kata letak kat mana bagi jelahh ... ada kat antara baju putih dia suruhlah housemate aku cari tak jumpa .. then merajok kata nya ... than si dia pulak buat muka .. aku pun pelik ... buat dek jelah ...



hingga lah hari ni .. aku masih tertanya tanya .. perlu ker dia buat muka time housemate kita orang tak jumpa n merajok ttg broadband???? kira housemate nya lebih dari aku .... ermm entah lahh .. aku pun tak paham .. sampai hari ni ... my mood tak begitu elok .. dia tetap tak sedar kesalahan diri dia .. semua cara penyelesaian nya kembali kepada aku yang bersalah ... kadang kadang aku rasa semua ke aku buat ni salah ... betul ker??? ermm maksud nya aku nni mr wrong lah mcm tu .... pelik ker benar ker aku tetap tak tahu ...



terlintas jugak kat hati ni harus ker aku menjadi mcm nie ??? perlu ker aku pening pening pikir kan ttg masalah mcm ni ???? tapi apakan daya serumah dan sebilik ... pusing pusing kesitu juga jumpa nya ..



skrg si dia entah kuar kemana ... kalau aku nak kuar kena bgtahu dia tapi kalau dia kuar takperlu bagi tahu aku ..... ermm entah lahhhh aku sendiri tak paham .....

time aku cakap dia ego tak mengaku ... aku juga dipersalahkan ... aku juga yang dikatakan ego .... ermm terima jelah ... walau apapun ... terpaksa ku telan .. walaupun manis, pahit, masam payau... semua kena telan jugak .....





harap akan okeh lah yek..... apa pun harap doaku utk aku lulus dalam segala ujian yang tuhan berikan ini dimakbulkan dan dipermudahkan ....



amin .....





din sayang selalu....

1 comments:

farish izaryl @izreez said...

ala siannya diee! sape hosmate tu ngade2 sgt hhahhah..hurm si die pon asal nk lebey2 kt hosmate u tu.hishh