BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 3, 2009

Penat + Letih = kata seerti ..

Ermmm penatnya .... tiba di pudu jam 830 pgi mcm tu .. naik bas jam 1030 ... jadi melepak lah kira orang ulang alik kat pudu tu ... then dah tiba jam 1030 pula naik bas... dapat pula double sit ... duduk dengan mamat katanya... dah tu dapat tidur sekejap je... sedar sedar dah sampai kampung bemban.. then dalam jam 215 pm dah sampai jb .... turun kat taman johor then akak aku jemput ... dah tu lik umah ............. lepak punya lepak .. tup tup dah jam 400pm...
masa untuk hantar ayah aku pi kerja ... lepas hantar dia... pi hantar adik aku pula kat pasir gunag .. dah tu pi giant beli barang pasar time bayar tu jurujual tu punya lah kedekot nak pagi plastik ... apa lagi aku pun hangin lah ... aku cakap "tak terjejas gaji awak pun kalau bagi sy plastik nak letak barang basah ni" terus dia senyap .... dah RM 350 ++ abis kat giant tapi ermmmm kedekott minah tu ... kena bahasa senyap terus....
lepas tu pi angsana pula mak aku nak bayar apa tah .... then aku sempat sempat beli 2 helai baju.. nak melaram katanya .. hehehehe itu lah kegiatan aku ari ni .. tak berihat pun .....
ponatttttt aiyoooo.... sekarang nak rehat ... nnti kita sambung yek syg semua din ...

0 comments: